PITANJA:
Poštovani,
Molim pojašnjenje:
- Troškovnik u Excelu i Troškovnik u pdf formatu nisu identični. Naime, Troškovnik u Excelu nema stupac „NAPOMENA“, te je naziva „DODATAK UGOVORU“, dok Troškovnik u pdf-u ima stupac „NAPOMENA“ i naziva je „DODATAK 2.“
Da li je dozvoljeno popuniti Troškovnik u Excelu, te isti isprintan dostaviti kao sastavni dio ponude?
2. DODATAK 6. – OKVIRNI PRIMJER UGOVORA – u Članku 6. kao valuta napisano je „kn“ umjesto „eur“.
Ukoliko je Okvirni primjer ugovora potrebno popuniti i dostaviti kao sastavni dio ponude ( iako isto ne stoji u Pozivu ), molim Vas da navedeno ispravite i dostavite na ovaj mail.
Unaprijed zahvaljujem.
Također Vas ljubazno molim i objašnjenje za:
3. KRITERIJ ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA ( UVJETI SPOSOBNOSTI )
“2.Tahnička i stručna sposobnost:
2.1. Mogućnost dostavljanja kataloga, izvoda iz kataloga ili prospekt na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. U katalogu je potrebno označiti svaki artikl/stavku. Katalozi ili prospekti mogu biti i na engleskom jeziku.”
Da li je uz Ponudu potrebno dostaviti katalog ponuđenih proizvoda?
ODGOVORI:
Pitanje pod brojem 1.
Troškovnik je moguće popuniti u Exel formatu s tim da se izbriše DODATAK 2. i doda stupac NAPOMENA ako je to potrebno. Ponuditelj je dužan provjeriti računsku ispravnost troškovnika.
Pitanje broj 2.
Okvirni primjerak ugovora NIJE potrebno popunjati. Sa izabranim ponuditeljem će se sklopiti ugovor s valutom EUR.
Pitanje broj 3.
Uz Ponudu je otvorena mogućnost da ponuditelj dostavi katalog, ali nije i obveza.